VPR kopā ar sociālo pakalpojumu sniedzējiem un Strenču slimnīcu meklē iespējas efektīvākai sadarbībai

Lai pārspriestu iespējamo rīcību un sadarbību dažādās krīzes situācijās, kas skar cilvēkus ar garīga rakstura traucējumiem un viņu veselības aprūpi, Vidzemes plānošanas reģiona pārstāvji kopīgi ar sociālo pakalpojumu sniedzējiem tikās ar Strenču psihoneiroloģiskās slimnīcas vadību un ārstiem.

Tikšanās organizēta, balstoties uz Vidzemē izveidoto grupu dzīvokļu darbinieku līdzšinējo pieredzi un izrietošajiem jautājumiem par to, kā visefektīvāk nodrošināt atbalstu situācijās, kas saistītas ar grupu dzīvokļu iedzīvotājiem nepieciešamo psihiatrisko palīdzību. Šādu jautājumu risināšana prasa sadarbību starp grupu dzīvokļa iedzīvotāju, darbiniekiem, kā arī veselības aprūpes iestādēm. Tāpat šajā sadarbības procesā būtiska ir informācijas aprite, lai nodrošinātu atbilstošu atgriezenisko saiti, kas nepieciešama cilvēka veselības stāvokļa uzlabošanai vai uzturēšanai.

Tā kā ikdienā grupu dzīvokļu darbinieki ir tie, kuri ir visciešākajā saskarē ar to iedzīvotājiem, viņu darbā būtiski ir spēt atpazīt robežstāvokli personas uzvedībā, lai nenokļūtu līdz krīzes stāvoklim. Tāpat būtiski ir būt informētiem par to, kā sadarbības gadījumā ar ārstniecības iestādēm nodot informāciju par cilvēka veselības stāvokli. Tādēļ sociālo pakalpojumu sniedzēji interesējās par to, vai un kādi grupu dzīvokļu darbinieku novērojumi, dodoties uz slimnīcu, būtu svarīgi, kāda dokumentācija aizpildāma par cilvēka veselības stāvokli. Speciālisti uzdeva arī jautājumus par tālāko rīcību attiecībā uz rehabilitācijas pasākumiem pēc ārstēšanās slimnīcā, medikamentu lietošanu, sadarbību ar psihiatriem.

Tikšanās laikā Strenču psihoneiroloģiskās slimnīcas pārstāvji informēja par pakalpojumiem, kādus iespējams saņemt slimnīcā gan ambulatori, gan stacionārā. Sarunu rezultātā nolemts nepieciešamības gadījumā īstenot praktiskas apmācības vai konsultācijas, lai pilnveidotu sociālo pakalpojumu sniedzēju zināšanas darbam ar cilvēkiem ar garīga rakstura traucējumiem. Vidzemes plānošanas reģiona īstenotā projekta “Vidzeme ietvaros” plānots rast risinājumu šādu apmācību nodrošināšanai, definējot būtiskākos apmācību jautājumus.

Līdz šim Vidzemes pašvaldībās deinstitucionalizācijas procesa ietvaros izveidota apjomīga infrastruktūra cilvēkiem ar garīga rakstura traucējumiem, lai veicinātu viņu patstāvīgu dzīvi, tajā pašā laikā nodrošinot arī speciālistu atbalstu ikdienas dzīvē. Šobrīd šādi grupu dzīvokļi izveidoti Valmierā, Valkā, Cēsīs, Rūjienā, Mazsalacā, Drustu pagastā, Amatas pagasta Spārē, Tirzā, kur pakalpojumus saņem vairāk  nekā 100 cilvēki.  Papildus šādi grupu dzīvokļi vēl tiek veidoti Madonā, Smiltenē un Vaidavā.

Aktivitātes notiek deinstitucionalizācijas projekta “Vidzeme iekļauj” ietvaros. Tā mērķis ir Vidzemes plānošanas reģionā palielināt ģimeniskai videi pietuvinātu un sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu pieejamību cilvēkiem ar garīga rakstura traucējumiem un bērniem ar funkcionāliem traucējumiem. Vairāk: http://www.vidzeme.lv/lv/projekti/vidzeme_ieklauj/info/

Informāciju sagatavoja: Ieva Bīviņa, Vidzemes plānošanas reģiona sabiedrisko attiecību speciāliste

f120123

logo vidzeme esf

Vakance

Varakļānu novada pašvaldība aicina darbā vecāko grāmatvedi (2411 01) uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi

  • Īstenot uzņēmuma saimnieciski finansiālās darbības grāmatvedības organizāciju, materiālo, darba un finanšu resursu racionālu izmantošanu;
  • Izstrādāt kontu darba plānu, primāro uzskaites dokumentu formas, kuras pielieto saimniecisko darījumu noformēšanā, ja nav paredzētas tipveida formas, iekšējo grāmatvedības atskaišu dokumentu formas, kā arī inventarizāciju norises kārtību, saimniecības darījumu veikšanas kontroli, dokumentu apgrozības kārtību;
  • Veikt primārās dokumentācijas attiecīgajos grāmatvedības virzienos pieņemšanu, kontroli un apstrādi;
  • Nodrošināt dokumentu noformēšanas likumību, savlaicīgumu un pareizību, darba samaksas norēķinus, pareizu nodokļu un nodevu aprēķināšanu un ieskaitīšanu budžetā, valsts sociālās apdrošināšanas obligātos maksājumus, maksājumus bankas iestādēs, bankas aizdevumu dzēšanu noteiktajos termiņos;
  • Nodrošināt primāro, attaisnojošā un grāmatvedības organizācijas dokumentu, pārrēķinu un maksājumu saistību, darba algas fonda patēriņa, darbinieku amatalgas noteikšanas, pamatlīdzekļu, materiālo un nemateriālo vērtību, naudas līdzekļu inventarizācijas norises noformēšanas kārtību;
  • Piedalīties uzņēmuma saimnieciski finansiālo darbību ekonomiskās analīzes veikšanā pēc grāmatvedības un pārskatu datiem ar mērķi atklāt iekšējās saimnieciskās rezerves, novērst zaudējumus un neproduktīvos izdevumus;
  • Nodrošināt bilances un operatīvo kopsavilkuma pārskatu par ienākumiem un līdzekļu izdevumiem, citu grāmatvedības un statistikas pārskatu sastādīšanu, to iesniegšanu noteiktajā kārtībā attiecīgajās institūcijās.

Prasības pretendentiem

  • augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas, finanšu jomā;
  • priekšroka pretendentiem ar darba pieredzi valsts pārvaldē un/vai pašvaldības /valsts kapitālsabiedrības darbā;
  • prasme orientēties ar pienākumu izpildi saistītajos normatīvajos aktos;
  • labas plānošanas un darba organizatoriskās prasmes;
  • piemīt stratēģiskā un analītiskā domāšana, labas iemaņas problēmsituāciju risināšanā;
  • ļoti labas lietotāja prasme darbam ar datoru (MS Office programmas), izpratne un darba pieredze grāmatvedības uzskaites datorprogrammās;
  • teicamas komunikācijas prasmes, atsaucība, iniciatīva, pozitīva attieksme;
  • precizitāte, augsta atbildības izjūta.

Piedāvājam

  • atbildīgu darbu atsaucīgā kolektīvā;
  • sociālās garantijas;
  • personālās pilnveides un apmācības iespējas;
  • atalgojums 1399,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Iesniedzamie dokumenti

Motivācijas vēstuli, CV, izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., ar norādi „Pieteikums vecākā grāmatveža amatam”, nosūtot pa pastu uz adresi Rīgas iela 13, Varakļāni, Varakļānu novads, LV-4838, vai iesniedzot klātienē Varakļānu novada pašvaldībā līdz 2023.gada 9.janvārim.
Tālrunis papildu informācijai: 29631797

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu darbinieku atlasi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.

Informācija

iedzīvotājiem par ūdens patēriņa skaitītāju inventarizācijas norises kārtību

Varakļānu „Dzīvokļu komunālais uzņēmums ” SIA

veiks ūdens patēriņa skaitītāju inventarizāciju daudzdzīvokļu mājās un privātmāju sektorā Varakļānos un Varakļānu pagastā.

Tāpēc lūdzam visus ūdens lietotājus noziņot ūdens patēriņa skaitītāja rādījumus ,

līdz 2022. gada 31. decembrim,

lai varētu salīdzināt grāmatvedības datus ar faktiski iesniegtajiem rādījumiem.

Mob. tālr./ WhatsApp saziņa pa tālruni  +371 28377852

vai e-pasta adrese: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

iesūtot klienta Nr., skaitītāja numura un rādījuma attēlu(-s);

Ja Jums nav iespējas saziņai telefona aplikācijā Whatsapp, e-pastā, tad

       papīra formātā – aizpildītus rēķinu pasaknīšus iemetot šim nolūkam izvietotajās Varakļānu " Dzīvokļu komunālais uzņēmums " pastkastītēs.

skait

Ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu neziņošanas gadījumā pārbaudi veiks mūsu uzņēmuma darbinieki!

Atgādinām un brīdinām iedzīvotājus, ka ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu nodošanu nepieciešams veikt katru mēnesi un sekot ūdens skaitītāju verifikācijas termiņiem.

Vakance - NAMU PĀRZINIS

Varakļānu „Dzīvokļu komunālais uzņēmums” SIA aicina pieteikties amatam

NAMU PĀRZINIS (5153 01) uz noteiktu laiku

 

Galvenie darba pienākumi:

ü  apsaimniekošanas darbu plānošana un vadība;

ü  komunikācija ar dzīvokļu īpašniekiem un risinājumu radīšana;

ü  dokumentācijas, dažādu atskaišu sagatavošana;

ü  uzturēt un aktualizēt dzīvojamo māju lietas;

ü  nodrošināt pakalpojumu, pārvaldīšanas un apsaimniekošanas, kā arī citu līgumu izpildes organizēšanu un uzraudzību;

ü  projektu vadība;

ü  sadarbība ar remontu un apkalpošanas darbu izpildītājiem, pašvaldības un valsts institūcijām;

ü  organizēt un vadīt apsaimniekojamo māju iedzīvotāju kopsapulces;

ü  darbs ar parādniekiem.

Prasības kandidātiem:

• vidējā, vidējā speciālā vai augstākā izglītība (vēlams namu apsaimniekošanas vai ekonomikas jomā);

• labas datorprasmes (MS Office, Excel);

• spēja strādāt komandā un patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;

• pozitīva attieksme, labas komunikāciju prasmes un iniciatīva.

Priekšroka kandidātiem ar pieredzi daudzdzīvokļu dzīvojamo māju atjaunošanas projektu vadībā un atbilstošas dokumentācijas sagatavošanā.

Piedāvājam:

• darbu uz noteiktu laiku;

• stabilu atalgojumu mēnesī no EUR 832,00 (bruto)

• sociālās garantijas.

 

Pretendentus lūdzam CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Pieteikums namu pārziņa amatam” sūtīt uz e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai pa pastu, adresējot Varakļānu „Dzīvokļu komunālais uzņēmums” SIA, Rīgas ielā 13, Varakļānos, Varakļānu novadā, LV-4838. Pieteikumus pieņemsim līdz 2023. gada 20.janvārim, plkst. 16:00.

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks virzīti atlases otrajai kārtai. Personas datu apstrāde un lietošana tiks nodrošināta atbilstoši Personas datu aizsardzības prasībām.

Turpinās pieteikšanās dalībai Demokrātijas akadēmijā!

 demork logo 01

Lai stiprinātu Latvijas sabiedrības pilsonisko kompetenci, motivējot rīkoties un ieviest pārmaiņas profesionālajā un personiskajā darbībā, izsludināta pieteikšanās mācībām Demokrātijas akadēmijā. Pieteikties dalībai tiek aicināti pārstāvji no valsts institūcijām un pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām, kā arī aktīvie iedzīvotāji visā Latvijas teritorijā. Pieteikšanās ir atvērta, aizpildot pieteikuma anketu https://ej.uz/DApieteik, līdz 2023. gada 8. janvārim!

Īpaši izstrādāta mācību programma “Demokrātijas akadēmija” pilsoniskās kompetences stiprināšanai mācību dalībniekiem sniegs jaunas zināšanas, iespēju pilnveidot savas personiskās un profesionālās kompetences, uzdrošināties līdzdarboties, iedvesmoties no reāliem pieredzes stāstiem, viedokļu līderiem un savas jomas profesionāļiem.

Mācības Demokrātijas akadēmijā iekļauj:

  • 4 daudzveidīgas un informatīvi bagātas mācību dienas Rīgā ar nodarbībām no vadošajiem Latvijas ekspertiem;
  • Vismaz 4 nodarbību dienas ar praktisku, ikdienā pielietojamu un izmantojamu prasmju apguvi katrā no Latvijas reģioniem;
  • Dalībnieku savstarpējas pieredzes apmaiņas, tikšanās, diskusijas, viedokļu apmaiņas ar citiem dalībniekiem, praktiķiem un ekspertiem.

Demokrātijas akadēmijā plānots uzņemt 200 dalībniekus. Mācības ir bez maksas, tās notiks no 2023. gada janvāra līdz jūnijam. Demokrātijas akadēmijas atklāšana un pirmā nodarbību diena notiks 2023. gada 30. janvārī, Rīgas pilī. Katram akadēmijas absolventam tiks izsniegta apliecība par mācību programmas apgūšanu.

Vairāk par Demokrātijas akadēmiju informatīvajā materiālā https://ej.uz/DAinfo

Demokrātijas akadēmijas mērķis ir stiprināt Latvijas sabiedrību un tās ilgtspēju, uzlabojot sabiedrības prasmes un zināšanas par pilsoniskās sabiedrības jautājumiem, stiprinot vietējo līderu, pilsoniskās sabiedrības organizāciju un publiskās pārvaldes kapacitāti, pilsoniskas sabiedrības aktivitātēs iesaistot jaunus dalībniekus un stiprinot viņu kompetences, uzlabojot kvalitatīvas analītiskās informācijas un mācību materiālu pieejamību, kā arī sekmējot sadarbību un uzticību starp dažādiem sektoriem un arī NVO un pilsoniskās sabiedrības vidū.

Demokrātijas akadēmijas veidošanā un īstenošanā apvienojušies gan publiskā sektora pārstāvji, gan virkne nevalstisko organizāciju Latvijā. To īsteno biedrība “Latvijas lauku forums” sadarbībā ar Latvijas Pilsonisko aliansi, Dienvidlatgales NVO atbalsta centru, Kurzemes NVO centru, Valmieras novada fondu un Zemgales NVO centru. Demokrātijas akadēmiju finansē EEZ un Norvēģijas grantu programma “Aktīvo iedzīvotāju fonds”.

Kontaktinformācija

Inga Koleča, Latvijas Lauku forums

+371 29220892   |   Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

demork logo 02

Rīcība

19 karta NVO pasvaldibas